Germania, Olanda, Belgia
noiembrie 29, 2023Transport marfă Austria
noiembrie 29, 2023Importul din China se dovedește un business de succes pentru multe firme din România, în special în contextul în care comerțul electronic s-a dezvoltat vertiginos în ultimii doi ani de pandemie. Cu toate acestea, importul de marfă din China în România nu este o sarcină ușoară, mai ales pentru companiile de distribuție și pentru magazinele online care încă nu sunt familiarizate cu cu procesul de import China-România. Odata ce ai gasit furnizorul si ai stabilit ce marfa doresti sa aduci in Romania, echipa Mara Logistics te ajuta cu toate formalitatile legate de transport.
Conteaza ce marfa doresc sa aduc din China?
Mara Logistics este specializata în transportul unei game largi de produse, de la mărfuri generale și bunuri de larg consum, la produse medicale, obiecte sanitare, produse de îngrijire personală, produse de uz casnic, electronice, electrocasnice, la produse legate de sectorul automotive, sectorul de bricolaj, materiale de construcții, mobilier, industria metalurgică, piese de schimb, industria textilă – confecții și țesături, articole pe umerașe (GOH) și nu numai.
Transportul maritim, cel mai ieftin si cel mai utilizat tip de transport pentru a aduce marfa din china.
Transportul mărfii Dvs. din China în Romania se poate face în trei moduri, maritim, aerian și feroviar. In cazul in care nu doriti sa alegeti cea mai rapida metoda de transport, transportul maritim, care este cel mai ieftin și cel mai utilizat pentru a aduce marfă din China.
Prin intermediul nostru și a partenerilor nostri din reteaua globala, mărfurile Dvs. pot ajunge cu ușurință la destinația finală, fie în regim FCL (transport container complet) sau LCL (transport într-un container în regim de grupaj).
Avem posibilitate de a livra marfa Dvs. către orice piață din lume, nu doar în România, port – to – port sau door – to – door.
Vrei sa afli care sunt pasii pentru a aduce un container din China maritim?
Completeaza formularul de contact si noi te vom contacta in cel mai scurt timp posibil.
Tipuri de containere maritime pentru transport marfa.
Oferim soluții de transport maritim containerizat, special adaptate nevoilor dumneavoastră:
- Container maritim 20’ standard, cu volum maxim de 33,2 metri cubi ;
- Container maritim 40′ standard, cu volum maxim de 67,70 metri cubi ;
- Container maritim 40’ High Cube, cu volum maxim de 76,30 metri cubi ;
- Container maritim 20’ Flat Rack ;
- Container maritim 40’ Flat Rack ;
- Container maritim frigorific (Refrigerat) 20’, cu volum maxim de 28,70 metri cubi ;
- Container maritim frigorific (Refrigerat) 40’, cu volum maxim de 60 metri cubi ;
- Container deschis OPEN TOP cu volum maxim de 33,2 metri cubi ;
- Container deschis OPEN TOP cu volum maxim de 67,7 metri cubi ;
- Tank container 20’ ;
- Tank container 40’ ;
Intrebari frecvente care pot aparea pe parcursul organizarii unui import din China.
Cum procedez in cazul in care furnizorul nu poate duce marfa in port?
Avem posibilitatea de a va prelua marfa de la fabrica furnizorului sau furnizorilor Dvs. si de a organiza transportul pana in port, prin intermediul partenerilor nostri din China.
Care este cantitatea minima de marfa pe care o pot transporta maritim?
Minimul de marfa incepe de la o cutie si pana la un container complet. Pentru calcularea unei oferte de pret, rog sa ne contactezi.
Ce documente sunt necesare?
Pentru marfa generala, urmatoarele documente trebuie sa insoteasca marfa: Factura comerciala, Packing list, Certificat de Calitate, Certificat de Conformitate.
Pentru marfurile care sunt considerate a fi periculoase (de ex. baterii, magneti, motoare, parfumuri, etc.) au un regim special si sunt solicitate documente extra.
Care este timpul de tranzit de la plecare si pana la ajungerea marfii in portul Constanta?
Timpul de tranzit in conditii normale este de aproximativ de 30-35 zile.
În medie, transportul port – to – port durează între 30 și 35 de zile, în timp ce transportul door – to – door poate dura până la 40 și 45 de zile. De reținut că orice tip de transport este supus riscului de întârziere din varii motive: marfa nu e produsă la timp, congestiile portuare pot întârzia plecarea navei, etc. . În plus, în Portul Constanța, operațiunile de tranzit sau vamă finală durează și ele, în medie, 2-3 zile lucrătoare, în timp ce transportul rutier de marfă din port până la destinația finală poate dura un maximum de 48 de ore.
Ce se intampla dupa ce marfa a ajuns in portul Constanta?
La sosirea marfii in port, avem serviciul de asistenta vamala. Echipa MaRa Logistics, iti ofera suportul necesar pe parcursul procedurii de import.
Dupa finalizarea procedurii de import, organizam transportul catre destinatia finala.