Linia maritimă MSC, alături de Lufthansa ca partener, a anunțat că dorește să liciteze pentru Trasporto Aereo (ITA) Airways, compania de stat italiană, care și-a început operațiunile în octombrie anul trecut, înlocuind Alitalia.
Cel mai mare operator de containere din lume a spus că Lufthansa este partenerul său privind investiția în acest proiect, în timp ce ITA Airways a declarat într-un comunicat de presă că ambele companii doresc ca guvernul italian să mențină o acțiune minoritară în companie. Potrivit Reuters, Lufthansa negociază o cotă de 40% în ITA. „Interesul Grupului MSC a venit din posibilitatea de a activa sinergii pozitive atât pentru companiile din sectorul de mărfuri, cât și din sectoarele de pasageri, unde Grupul MSC este lider global”, a spus linia maritimă într-un comunicat. MSC a cerut Italiei un termen de 90 de zile lucrătoare pentru negocieri exclusive.
ITA Airways are o flotă de 52 de avioane (narrow și wide-body), potrivit site-ului propriu. MSC nu e singura linie maritimă cu flotă aeriană, Maersk operează deja Star Air, Evergreen deține EVA Air, în timp ce CMA CGM a lansat anul trecut o companie aeriană cargo și deține o flotă de cinci aeronave Airbus A330 wide-body.
Ma.Ra Logistics organizează transport aerian și transport express printr-o rețea globală de parteneri având posibilitatea de a livra mărfurile în sistem ”door to door”.
Transportul mărfurilor se face către/dinspre următoarele rute: SUA | Australia | Japonia | China | Bangladesh | Arabia Saudita | Canada | Taiwan | Pakistan | India | Turcia